Inderdaad, interessant en bedankt voor het delen van ook negatieve berichten.
Ik krijg zelf ook een beetje poker deja vu's, het ene moment denk je dat je fucking briljant bent en het andere moment ga je keihard op je bek, terwijl je niet van je strategie afwijkt. Of er zijn factoren waar je geen invloed op hebt of er scheelt toch iets aan je strategie. Ik denk dat het het realistischt is om het op een combinatie van beide te houden.
Anyway, ik ben ook blij dat ik nog geen grote bedragen gestort heb zoals ik eigenlijk van plan was want mijn 'playmoneyaccount' heeft ernstige schade opgelopen. Vooral op vrijdag, waarop babypips ook afraadt te traden vanwege de wispelturigheid en onvoorspelbaarheid van de markt, maar I didn't know before then. Maar het is dus wel duidelijk dat mijn read nog niet helemaal scherp is.
Het wekt iig vertrouwen om te zien dat ik niet de enige ben met zulke terugslagen, maar ik heb er ook vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen. Laat ff weten wat je van die boeken vindt!
(sorry for hijacking your thread, anders open ik de volgende keer wel een eigen thread

)