Hoi Armijn,
Bedankt voor je reactie
De bonus moet ik vrijspelen (om maar even in poktertermen te spreken) voor 8 maart 2010, er zit dus wel een tijdslimiet aan vast. Niet echt een probleem, want dat moet wel lukken, maar toch handig ook voor jullie om te weten denk ik.
Ik hoop echt een hoop te leren van deze site, was een aantal maanden geleden gestopt met Forex omdat ik mijn account had opgeblazen en ik voelde dat ik echt even afstand moest nemen.
Ik had maanden alles bestudeerd, demo rekeningen getest, maar toen ik voor het echte geld ging merkte ik direct een groot verschil, psychologisch wel te verstaan!
Deze vrijdag had ik 3 trades gedaan. Simpele trades hoor, dus niet een hoge inzet en keurig met een tp en sl van 20 pips, maar ondanks dat het er gunstig uitzag verloor ik ze toch alle 3
Nou heb ik gelukkig wel iets belangrijks geleerd van mijn vorige avontuur en dat is mij niet gek laten maken, dus ik wacht rustig weer af op de volgende gelegenheid!
Op zich ben ik dus erg tevreden dat ik zo rustig bleef en dat is al een heel belangrijk leerpunt, maar nu wil ik graag ook eens een keer wat gaan winnen, zou toch leuk zijn
Groeten van Sum