Geloven jullie ook in stop-hunting?

Tegenwoordig hebben er velen speciale tools of indicatoren om je targets en stops te berekenen
Vaak komt dit uit op precies een fib level, wat wil zeggen dat veel traders vaak dezelfde stops hanteren.
Wel makkelijk misschien voor de brokers !!! Ik denk nl dat er brokers zijn die daar een beetje gebruik van maken
Het kan er maar net op aankomen he juist op die ene pip wordt je dan uitgestopt en vervolgens draait het pair.
en ik merk een verschil van sluiting bij de ene broker of de andere.

Stop- hunting!!!!! flitst er dan door m,n hoofd, want geloof vast dat de brokers er een beetje invloed op hebben.
Nou traden zonder stop dat gaat nu eenmaal niet, dat risico mag je nooit nemen,
en je stop uitrekenen is goed, maar als je online bent terwijl je aan het traden bent kan je ook een stop plaatsen die beetje afwijkt van je berekening ( denkbeeldige stop.)
Moet je wel je strikt aan je eigen regels houden en ook werkelijk sluiten als de koers op je denkbeeldige punt is.
Wat ik zelf daarnaast gebruik als een soort tool is een SMA even extra in m,n grafiek op 3 shift 3 ( uurgrafiek ) Een opening en close boven die liijn of eronder net naar gelang je trade is wegwezen!!!!!
Misschien een hulpmiddeltje voor de liefhebbers?
Ans