Ik geloof daar wel in. Het lijkt een beetje op de Web Bot.
http://en.wikipedia.org/wiki/Web_Bot
Maar ik geloof er ook in dat er iets hogers is dan wij kunnen zien. De kracht vanuit het universum. Die zou ons ook beïnvloeden. Dus bepaalde planeten hebben een positieve of negatieve werking op de mens. Dat wordt dan gezien op Twitter en daarna zal de beurs stijgen of dalen.
Een tijd geleden had ik bijvoorbeeld slaap problemen. Toen ik dat ging onderzoeken was dat altijd op of rond een bepaalde maan stand. Erg vreemd, maar het is toch een soort van bewijs. Ik kon zodoende maanden vooruit kijken op welke dagen ik moeite zou kunnen hebben met slapen. Op die dag of omstreeks die dag had ik gewoon meer energie, zodat ik niet moe werd.
Daarom ben ik zo geïnteresseerd in astrologie. Bepaalde standen in het universum kunnen vertellen wat de beurs doet. Degene die dat kan ontdekken, kan de markt voorspellen.
Als de maan invloed heeft op water, terwijl de mens voor 70% uit water bestaat waarom zou het dan ons humeur en sentiment niet kunnen beïnvloeden. Wij hebben ook eb en vloed in ons. Dat is de reden waarom de beurs stijgt of daalt. Nieuws is onbelangrijk.