Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vivalatip Hoor de hele tijd van Armijn dat 21 september de dag is, dat er iets gaat gebeuren, wat ik weet is dat 21 september de herfst begint. Zou je (Armijn) kunnen vertellen wat je denk dat gaat gebeuren en waar je dat vandaan hebt? |
Het klopt dat de herfst dan zijn intrede gaat doen en in mijn wereld (gevoel) gaan we dan ook het tijdperk in van lagere koersen en wordt er meer duidelijk of we naar een dubbele dip of depressie/recessie gaan. We krijgen volgens mij een heftige tijd op de aandelen markten en het mooie is als ik gelijk krijg, kan ik zeggen: I told you so

Krijg ik geen gelijk ach, dan was het een gevoel!
Dit is dus ook puur mijn persoonlijke mening en zal hier zeker geen acht op slaan. Maar mijn hartje klopt al sneller en ben er ook al zelf op het anticiperen (short gaan in index, put opties e.d.)
Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik geen gelijk ga krijgen omdat ik gewoon hoop dat de economie en alles erom heen toch genoeg wordt aangejaagd en we een mooie toekomst krijgen. Als we een Japans senario gaan krijgen gaat we een hele generatie krijgen die geen groei kent en dat is natuurlijk een verschikkelijk idee.