Deze nieuwsbrief kreeg ik net ook binnen.
LYNX ORGANISEERT GRATIS SEMINARS IN GRONINGEN
Ook beleggen met een voorsprong?
Handelen tegen de laagste tarieven van Nederland (VEB 2010)
Beleg via één klik in aandelen, opties, futures, grondstoffen en valuta
Meeste handelsmogelijkheden: meer dan 1 miljoen effecten
Professioneel handelsplatform met gratis Trader Modules
Snelle en deskundige service
Beste belegger,
Welke belegger wil nou niet de meeste beleggingsmogelijkheden en de laagste tarieven? Lynx geeft u niet alleen toegang tot een groot aantal beurzen, op al deze markten handelt u ook nog eens tegen buitengewoon lage tarieven. Daarnaast heeft u de beschikking over een professioneel handelsplatform met geavanceerde technische analyse tools, meer dan 40 ordertypes en twaalf gratis professionele trader modules.
Om u kennis te laten maken met Lynx en alle ongekende mogelijkheden van het professionele handelsplatform verzorgt Lynx deze week meerdere seminars in Groningen. Om in te schrijven voor een kosteloos seminar verwijzen wij u naar de website van Lynx:
http://www.lynx.nl/roadshows.php.
Tijdens het seminar wordt getoond hoe u als een echte professional kan handelen via het geavanceerde platform van Lynx. Dit zijn onder andere de onderwerpen die aan bod komen:
40+ ordertypes: hoe kan ik professionele ordertypes gebruiken om mijn rendement te maximaliseren en mijn verlies te beperken
OptieTrader: hoe maak ik gebruik van de optiegrieken en volatiliteit om altijd de juiste beslissing te maken bij de aan- en verkoop van alle opties
GrafiekTrader: hoe handel ik direct vanuit de grafiek, zodat ik razendsnel kan inspringen bij het breken van weerstanden en steunen
TA-module: hoe maak ik gebruik van alle TA-studies en hoe zet ik de juiste steun- en weerstandslijnen in de grafiek?
Daarnaast krijgt u uiteraard alle gelegenheid om zelf vragen te stellen tijdens het seminar en naderhand onder het genot van een hapje en een drankje.
Hieronder de locatie, datum en aanvangstijd van het seminar in Groningen:
Hampshire Hotel Groningen 12 mei 19:30 - 21:00
Inschrijven via de website
U kunt het seminar van Lynx kosteloos bijwonen. Meldt u echter wel snel aan, het aantal plaatsen is namelijk beperkt. Na inschrijving ontvangt u eenn bevestiging, adresgegevens en een routebeschrijving. Inschrijven kan via de website van Lynx:
http://www.lynx.nl/roadshows.php.
Met vriendelijke beursgroet,
Het team van Lynx
Tel: 0800-2030 (gratis)
Fax: 020 4273714
Web:
www.lynx.nl /
www.lynx.be
LYNX
Herengracht 478
1017 CB AMSTERDAM
Nederland