Juistem, ik zal iemand die niet in staat is om zich te verweren hier niet aan het kruis nagelen, maareh...
Rienk Kamer heeft de volgende uitspraak op zijn naam staan: "Ik ben straatarm, op 1 miljoen gulden na." (Dat was zo ergens begin jaren '80 denk ik, toen was een miljoen nog een flinke bak geld.) Ik vind die uitspraak nogal getuigen van weinig smaak.
(WOW, wat heb ik dat netjes gezegd, ik had bijvoorbeeld kunnen zeggen dat iemand die zulke uitspraken doet gewoon een stuk schuim is, maar dat heb ik niet gedaan

)
Bovendien: "
Rienk H. Kamer-Symposium" is dat niet een KLEIN tikkeltje ijdel? Om een symposium naar jezelf te vernoemen? Ik bedoel laten we wel wezen, hartstikke fijn dat traden en adviseren enzo, maar echt constructief bijdragen aan een betere samenleving is het natuurlijk niet echt. (Niet dat ik daar wakker van lig, maar ik besef het me wel degelijk.) En ik denk dat wanneer je jezelf zo profileert als Rienk Kamer, dan ben je wel een klein beetje vergeten dat beleggen en traden weliswaar beter dan "bepaalde andere bezigheden" is, er zijn dingen die op mij toch net even wat meer indruk maken dan een paar particulieren vertellen waar ze hun muntjes in moeten schuiven.