Internet 2.0 moet natuurlijk Web 2.0 zijn maar ik vergeef het je
Web 1.0 was een statisch internet waarin fora en chatrooms de manier waren om te communiceren. Web 2.0 is een dynamisch internet waarin social communities centraal staan maar belangrijker nog interactieve sites die een vervanging kunnen worden voor je locale applicaties, bijvoorbeeld de overstap van Microsoft Office naar Google Docs.
Web 3.0 is nog niet gedefinieerd omdat het nog niet bestaat. De volgende stap is de verbreding van het gebruik van internet naar gsm, tv, koelkast, etc. Vervolgens zal er met behulp van AI steeds meer en meer mogelijk worden om het internet jou adviezen te laten geven met betrekking tot vrijwel alles! Een leuk onderwerp waar ik me eens wat meer in moet verdiepen.
Ik heb zelf ook hyves (Dajo is zelfs een vriendje van me

!) en kijk er eerlijk gezegd vrijwel niet meer op. Ik kom er nog omdat ik de spam niet allemaal uit heb staan maar zodra ik die uitzet is het vrijwel gedaan denk ik... mijn vriendin kijkt er echter dagelijks wel 10x ofzo op! Ik denk niet dat zulke sites erg snel zullen verdwijnen eerlijk gezegd alhoewel ik het lastig vind er iets over te zeggen.
Het is in ieder geval wel zeker dat het internet gigantisch snel veranderd. Ik bedacht me pas dat lange termijn de koeriersdiensten best eens interessant kunnen zijn. Internet verkopen stijgen elk jaar gigantisch hard en dat betekent automatisch dat er meer pakketjes bezorgd moeten worden