Welkom op het grootste Nederlandstalige platform met artikelen, analyses en een uitgebreid forum over alle facetten van het zelf handelen. Met name de zeer populaire wereldwijde Forex handel. Forex staat voor foreign exchange, oftewel de handel (long en short!) in valuta, aandelen maar ook grondstoffen zoals bijvoorbeeld olie, zilver en goud ...lees meer.
Je bent nu nog te gast op Forexfox en daarom heb je nog niet 100% toegang tot alle inhoud van de site. Registreren is natuurlijk gratis en duurt hooguit een minuut. Dus:
Registreer of log hier in.
Ben je nog nieuw en onbekend met het fenomeen FOREX? Geen probleem, wij zijn te bereiken op info -apestaartje- forexfox.nl. Dus heb je vragen, opmerkingen of heb je hulp nodig? Schroom niet om een mailtje te sturen. Zoek je dingen liever zelf uit? Een uitgebreide uitleg vind je hier!
Een filmpje van een de conferentie in Colorado "The Great Depression: What We Can Learn From It Today". De spreker is Thomas E. Woods, Jr. schrijver van het boek Meltdown: Tom Woods. Als je in het kanaal van de poster kijkt zie je ook fimpjes van andere sprekers.
Ik heb zijn boek niet gelezen maar vond zijn inzichten erg interessant. Ik herkende heel veel economische verschijnselen uit Kostolanys Beurskroniek wat ik momenteel aan het lezen ben.
Persoonlijk is mijn kennis over de 1920 depressie en de Amerikaanse economie beperkt maar toch ben ik het met hem eens en lijkt me de huidige oplossing niet de correcte wijze. Wat vinden jullie?
__________________ When we're hungry we eat, when we're horny we fuck, in between we trade!
Ik kan je de rest van dit kanaal ook ten zeerste aanraden! Het filmpje Bubble Economics haalt een aantal voorbeelden uit Vegas aan dus dat is voor de pokerspelers onder ons extra interessant
__________________ When we're hungry we eat, when we're horny we fuck, in between we trade!
Gister een docu gezien over vegas en wat de economie met die stad doet, best indrukwekkend..... armijn misschien kan jij de link hier zetten? De film staat op pokerinfo.
Gister een docu gezien over vegas en wat de economie met die stad doet, best indrukwekkend..... armijn misschien kan jij de link hier zetten? De film staat op pokerinfo.
Gisteren avond op Veronica met Laura.. Ze was in Detroit en liep ze mee met agenten die ook iedereen hun huis uitzette omdat die hun hypotheek of huur niet konden betalen. Stond echt met mij bek open.. mensen werden instantly dakloos. Erg interessant om te zien hoe Detroit naar de kloten gaat. Is Vegas next? The USA gaat heel veel klappen krijgen dit kan niet goed blijven gaan zo.