Sinds een paar weken ben ik het nieuwe systeem van
Markets aan het testen. Ze hebben nu
Autotrader en dat is eigenlijk precies hetzelfde als het
Zulu systeem maar dan super geavanceerd. Veel meer mogelijkheden en een grote poule van winnende traders die op jou strategie en bankroll worden voorgesteld. Ik ben hiermee dus al een tijdje aan het spelen op mijn Demo account bij
Markets en ik kan alleen maar zeggen. Wow en Woohoo. Check het zelf en laat je verbazen!
(nieuwsbrief vanuit
Markets net ontvangen) Klik
hier om een
Markets account te openen
Markets.com lanceert een splinternieuw platform:
Market AutoTrader! Ter ere van deze lancering bieden wij u een promotie aan bij storting, wees er snel bij, want de promotie is slechts beperkte tijd geldig: ontvang een bonus van 5% (voor stortingen tot $5.000) – nu gratis!
Market AutoTrader – Loop nooit meer kansen op de markt mis
Met
Market AutoTrader kunt u succesvolle handelsstrategieën kopiëren die ervaren forex-handelaars al uitgeprobeerd en bewezen hebben. Door een eenvoudig scoresysteem kunt u zien hoe de strategieën in real-time presteren. Zo kunt u de strategieën kiezen die u wilt kopiëren en deze aan uw portefeuille toevoegen.
Zodra uw strategieën zijn geselecteerd, zal het platform de trades automatisch namens u uitvoeren.
Ontvang nu een GRATIS bonus voor
Market AutoTrader – Stort een bedrag op uw account en ontvang een GRATIS bonus van 5% of meer!
De promotie met een gratis bonus is geldig tot 31 januari (23:59 GMT).
Uw voordeel bij
Market AutoTrader
Vandaag de dag schommelen de markten snel heen en weer, dus u hebt een efficiënt platform nodig boordevol krachtige tools om in te spelen en te reageren op zich ontvouwende gebeurtenissen.
Market AutoTrader tilt automatisch handelen naar een hoger niveau, want u kunt bewezen strategieën meteen kopiëren in een live marktomgeving.
U kunt nu gebruik maken van
Market AutoTrader en:
Honderden succesvolle strategieën bekijken
De strategieën kiezen die u wilt kopiëren
Dat is alles! Market AutoTrader zal de strategieën die u kiest automatisch uitvoeren!
Volg de onderstaande stappen om te handelen met
Market AutoTrader en om uw bonus te krijgen
Klik op de menu-optie Handelsaccount toevoegen.
Kies het tabblad Automatisch handelsaccount toevoegen.
Voeg het account toe in de munteenheid van uw voorkeur.
Stort geld op uw account van Market AutoTrader en vraag uw bonus op!